BLOG-ING MOOD
Kata saye , saye cintakan awak :)

kauu !


Assalamulaikum buddies :) today yaya taknak buat entry yang panjang sangat lah . just a short entry and this special for someone who was break my heart . #adehh . dea buat buat sepeking lerr pulakk . 

hey girl . actually aku terase sangatt dengan kau lah . kau dulu cakap lain tapi kau buat lain . pehal doe ? aku bukan tak suke kau rapat sangat dengan dea . aku pon suke lahh . kite same same satu geng rapatt . tapi yang aku takleh blah aa pesal kau selalu pulaukan aku ? aku tak pentingg ehh bagi kau ?  hm . lately , aku perasan perangai kau berubah sangat-sangat . kau tak seperti yang kau cakap dulu . walaupon aku nampak macam tak kisah kan . tapi lam hati takde sape tahu lah der . yeah . kau mungkin dah ade kawan baru kan . kau berhak pilih ngan sape kau nak kawan kna . aku nie sape lah kann . k ahh girl . fine ahh . aku pon malas aahh nak tacing tacing nie tapi camtu aahh . aku harapp kau berubahhh . aku nak kau yang dulu ! toodless ><

thanks darleng . Enjoy my words :)

0 tengah bodekk:

 
fly to the moon